środa, 24 października 2012

Zawartość paczuszki od perfumerii Douglas:)

Wczoraj obiecałam Wam, że ujawnię zawartość paczuszki, którą otrzymałam w ramach testowania najnowszych perfum od Perfumerii Douglas. Konkurs był organizowany na Facebooku. Komisja miała wyróżnić 60 dziewczyn, które ich zdaniem najlepiej poradziły sobie z recenzowaniem wybranego przez siebie produktu. No i, jak już wcześniej wspominałam, znalazłam się wśród tej nielicznej, sześćdziesięcioosobowej grupki dziewczyn. Dziś chcę Wam zaprezentować, co znalazło się w mojej paczuszce. Otóż jest to:
* Roberto Cavalii Woda perfumowana 50ml
*Marc Jacobs Dot Woda perfumowana 50ml

O moich wstępnych doznaniach perfumowych "Czytaj dalej" :)
Obydwa zapachy są przepiękne, ale jednak przypisałam im inne "charaktery". Każdy jest świetny, ale ma całkowicie inną osobowość.
Opakowanie u Roberto Cavalli jest złote, bardzo piękne i kobiece. Już ono wygląda na bardzo drogie i  wyrafinowane:

Zapach od Roberto Carvalli jest taki... elegancki, wykwintny. Kojarzy mi się z prawdziwą kobietą sukcesu!
Już sam flakon:
wygląda jak milion dolarów! Bardzo mi przypadł do gustu, jest taki minimalistyczny. Z pozoru zwykły, okrągły flakon ozdobiony "koroną". Wszystko utrzymane w kolorze złota.

O zapachu napiszę trochę później, jak go dłużej będę testować, ale już dziś jestem w stanie powiedzieć, że jest moim faworytem! Jest idealny na "wielkie wyjścia". Dość ostry, ale subtelny i kobiecy. Zapach pasuje do ostrej, żądnej sukcesu biznes women!


Opakowanie Marc Jacobs Dot jest zaś przeciwnością powyższego. Dużo kolorów, przepychu i... kropek:)
Karton jest wielgachny, posiada ściąganą ściankę, na której widnieje grafika perfumy.
Tak wygląda bez nakładki:
Kartonik jest duży (aż ciężko mi go było ująć na zdjęciu). Ale to, co w sobie kryje, rekompensuje wszystko.
Flakonik jest tak piękny, fikuśny i ozdobny, że ciężko oderwać od niego oczu:

Jest bardzo nietuzinkowy, inny niż wszystkie. Podoba mi się, aczkolwiek wole minimalizm.
Ale zapach jest cudowny! Bardzo wesoły, dziewczęcy, słodki. Idealnie pasuje na na dzień powszedni, jako słodkie dopełnienie. Moim zdaniem, bardzo pasuje dla romantyczki, delikatnej i subtelnej. Każda dziewczyna, kobieta o charakterze marzycielki na pewno się w nim zakocha!

Więcej szczegółów na temat powyższych perfum już niebawem:)

A ja zapraszam Was na oficjalną stronę Douglasa:
Douglas

Oraz na Fun Page na Facebooku:
Fun Page

Miłego wieczoru! :)


4 komentarze:

  1. Piękne te perfumki ... ta biedronka ma w sobie coś, co faktycznie nie pozwala mi oderwać od niej wzroku ... musi pięknie wyglądać na toaletce ... ;*

    Pisz recenzje zapachów ... jestem ciekawa !

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba sobie kupię tą biedronę :D Oczywiście ze względu na piękne opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Alx, zapach jest boski,jeżeli lubisz wesołe, owocowe i żywe zapachy:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ajć ta biedroneczka jest cudowna! Mam 2 zapachy od Marca Jacobsa i jeśli ten jest tak cudowny, jak moje dwa to muszę zakupić!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*