piątek, 19 października 2012

Tutti Frutti, żel do mycia ciała o zapachu melona&arbuza od Farmony.

Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam wszelkiego rodzaju żele do mycia. Gdy dostałam możliwość przetestowania żelu do mycia ciała Tutti Frutti z Farmony dzięki serwisowi BANGLA, byłam wręcz wniebowzięta. Bardzo lubię, gdy otacza mnie góra genialnie pachnącej piany. Muszę przyznać, z czystym sercem, że ten żel pod prysznic ma tak świetny zapach, że... najchętniej bym go zjadła. O jego właściwościach napiszę trochę dalej:)
Opakowanie jest bardzo smukłe, zgrabne, dobrze się je trzyma w dłoni, nawet, jeśli jest ona mokra. Nie wyślizguje się i jest bardzo stabilne. Górna część posiada otworek na palec, który ułatwia otwieranie płynu. Mały otwór dość dobrze dozuje ilość płynu jaką wylewamy na rękę.
Żel posiada fitoendorfiny, czyli coś, co sprawia, że mamy poczuć się szczęśliwsi i bardziej odprężeni. Faktycznie, myjąc się w tym płynie czuje się bardzo zrelaksowana, odprężona i.. zadowolona.
Konsystencja jest bardzo kremowa, trochę lejąca. Dobrze rozsmarowuje się na ciele i genialnie pieni. Mimo wszystko, produkt jest wydajny, ponieważ wystarczy już troszkę płynu, a powstaje bardzo duża piana. Idealnie oczyszcza oraz nawilża naszą skórę. Nie podrażnia i nie uczula, mimo ostrego zapachu. Farmona jest producentem kosmetyków naturalnych, więc myślę, że żadne produkowanych przez nich rzeczy nie uczulają, ale to są tylko moje domysły (na podstawie tego, co przetestowałam).


 Zapach powala na kolana. Jest tak samo cudowny, jak całej tej wspaniałej linii kosmetyków. Bardzo orzeźwiający, owocowy. Jest dość trwały. Nawet dobrze przygotowuje naszą skórę do przyjęcia balsamu.
Ujędrnia i wygładza skórę. Sprawia, że jest idealnie miękka i pachnąca. Woń unosząca się w łazience podczas kąpieli jest bardzo odprężająca, słodka i relaksująca. Uwielbiam brać kąpiel z całym zestawem Farmony.
Sprawia, że dzień staje się radośniejszy.

Masa: 300ml
Cena:13zł

Zalety:
+genialny zapach
+miękka skóra
+nawilża
+ujędrnia
+świetnie czyści
+nie uczula
+wydajny, genialnie się pieni

Wady:
-trochę lejąca konsystencja

Ocena ogólna: 9,5/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*