piątek, 19 października 2012

Tutti Frutti, mus do ciała o zapachu melona&arbuza od Farmony.

Farmona, to jest jedna z firm, która ostatnimi czasy podbiała moje serce zapachem, właściwościami swoich kosmetyków. Mus miałam okazję przetestować dzięki uprzejmości portalu BANGLA. Na początku pragnę zaprezentować Wam ww. mus do ciała o zapachu arbuza i melona. Jest on jednym z najlepszych balsamów jakie miałam okazję używać. Zapraszam do "czytaj dalej" :)
Opakowanie jest podobne jak to, które było przy peelingu z tej samej serii, ale o wiele mniejsze i lżejsze. Wieko jest duże i grube, przez co łatwo się odkręca/zakręca nawet jak się ma już tłuste ręce. Jak w całej linii Tutti Frutti na opakowaniu możemy cieszyć się przepiękną, owocową grafiką.
Rzeczą, którą uwielbiam w produktach Farmony, jest folia zabezpieczająca. Uwielbiam mieć pewność, że nikt mi nie grzebał w produkcie, który mam zamiar kupić. A zapach jest tak intensywny i owocowy, że można już wyczuć przez sreberko!
 Zdjęcie postanowiłam powiększyć, żebyście mogli dowiedzieć się co tam naobiecywał nam producent na opakowaniu. Ale na całe szczęście, w ogóle nie minął się z prawdą.
Zapach jest... obłędny, genialny, boski. Jestem zakochana w całej linii melon&arbuz, ale jednak mus według mnie ma najlepszy i najbardziej intensywny zapach. Wprawia mnie w genialny nastrój, dzięki niemu czuję się bardzo odprężona i zrelaksowana. Fakt, owocowa i orzeźwiająca woń ma to coś w sobie, co sprawia, że czuje się bardzo szczęśliwa i radosna.
Cieszę się, że zapach utrzymuje się na skórze długo i mogę cieszyć się nim praktycznie przez cały dzień.
Konsystencja jest bardzo lekka, puszysta, kremowa. W połączeniu z ciepłem skóry rozpuszcza się i idealnie rozprowadza na skórze. Maksymalnie szybko się wchłania, pozostawiając naszą skórę gładką, jędrną i bardzo zdrową. Z nim nie ma mowy o nalocie z martwego naskórka, który pojawia się, gdy nie używamy peelingu.
Mus dogłębnie nawilża naszą skórę, a przy tym nie uczula, mimo swojego ostrego, owocowego zapachu i zielonego barwnika.
Pomaga pozbyć się nieprzyjemnych krostek na skórze ( w moim przypadku - uda) i zostawia ją idealnie wygładzoną i bez żadnych nierówności.
Jest bardzo wydajny, ponieważ dobrze rozciera się na skórze. Nie pozostawia tłustych plam i nie brudzi ubrania. Nie lepi się - co jest ogromnym plusem.
Cena nie jest wygórowana, tym bardziej na taką jakość.

Masa: 300g
Cena: 13zł

Zalety:
+piękny, długo utrzymujący się na skórze zapach
+głębokie nawilżenie
+ujędrnienie i wygładzenie
+nie uczula, nie lepi się, nie zostawia tłustych plam
+folia zabezpieczająca
+lekka konsystencja

Wady:
-absolutnie brak!

Ocena ogólna: 10/10!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*