wtorek, 9 października 2012

Masło do ciała "Z Apteczki Babuni" firmy Joanna, czyli zakochanie od pierwszego użycia.

Zaprezentuję Wam dziś masło do ciała z serii "Z Apteczki Babuni" firmy Joanna. Ten cudowny produkt miałam przyjemność testować dzięki portalowi BANGLA. Do wyboru są trzy różne zapachy: z olejem z pestek słonecznika dla skóry suchej, z mleczkiem z awokado dla skóry normalnej i odwodnionej oraz z ekstraktem z bawełny dla skóry normalnej. Ja posiadam masełko z ekstraktem z bawełny dla skóry normalnej.



Opakowanie jest bardzo duże, pojemne. Mieści aż 300ml kosmetyku. Grafika bawełny dodaje mu ogromnego uroku. Zaintrygowało mnie to, że jest w nim zawarte 5% masła shea, o którym usłyszałam już wiele pozytywnych opinii.
Podoba mi się zawsze, gdy na opakowaniu jest opisane, jak dane składniki działają na naszą skórę. Nic dodać, nic ująć - SIŁA NATURY mówi sama za siebie.

Jeżeli kogoś interesują składniki (jeśli ktoś jest na dany składnik uczulony) - dodaję zdjęcie składu.
Producent wiele Nam obiecuje, ale równie wiele jest z tego prawdą. Mogła bym rzec, że każde słowo jest zgodne z prawdą! Rzadko kiedy zdarza się tak dobre masełko do ciała, o tak.. dziwnej konsystencji...
Jak widać na górze, masło jest bardzo gęste ale i.. śliskie. Kiedy wbijemy palec w masło, wyjmiemy go w mgnieniu oka i będziemy mieć na palcu tylko śliską powłoczkę. Konsystencja jest bardzo puszysta i lekka, idealnie wciera się ją w skórę. Z początku wystraszyło mnie to, ale okazało się genialnym rozwiązaniem dla "niecierpliwych" ponieważ wchłania się ekstremalnie szybko.
Zapach masełka jest obłędny. Bardzo delikatny, kobiecy, przepiękny. Nie miałam jeszcze nigdy balsamu ujędrniającego o tak obłędnym i nietuzinkowym zapachu, który utrzymuje się bardzo, bardzo długo. Towarzyszy mi przez cały dzień (nie, wcale nie przesadzam!).
Zostawia na skórze świecącą poświatę, cieniutki film który chroni nasze ciało (np. przed słońcem).
Idealnie nadaje się by ukoić spaloną na plaży skórę. U mnie załagodził ból i zniknęło zaczerwienienie.
Fakt - masełko ujędrnia, wygładza i dogłębnie nawilża moją skórę. Zdziwiłam się, ale zauważyłam, że koloryt skóry również się poprawił.  Skóra wygląda zdrowo i jest bardziej opalona.
Masło jest śliskie i tłuste, ale szybko wchłania się nie zostawiając plam na naszych ubraniach. Pomógł zwalczyć mi krostki na moich nogach.
Ujędrnił pośladki, piersi, uda i brzuch, które były wręcz w fatalnym stanie.
Serdecznie polecam!
Masa: 300ml
Cena: ok.14zł

Zalety:
+ujędrnia
+wygładza
+pięknie pachnie, a zapach utrzymuje się bardzo długo
+dogłębnie nawilża
+szybko się wchłania
+nie uczula
+bardzo wydajne (używam już ok.2msc)

Wady:
-ciężko się otwiera opakowanie z tłustymi rękoma

Ocena ogólna: 9,5/10


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*