poniedziałek, 15 października 2012

Fitness, Slim Extreme 4D, Serum intensywnie wyszczuplające.

Dziś, po dość długiej nieobecności, postanowiłam zabrać się za recenzje wyszczuplająco-ujędrniającego serum z linii Eveline Cosmetics. Z założenia nie wierzę w takie "cuda", ale czemu by nie spróbować, a może akurat wspomoże moją walkę z zbędnymi kilogramami.
Serum prezentuję się o tak:


Jak widać na powyższym zdjęciu tuba jest dość duża, ale za to bardzo miękka i łatwo się nią wyciska serum. Szata graficzna również jest całkiem niezła, przyciągająca wzrok.
Ujędrnia, wygłasza, wyszczupla, modeluje.. Dużo rzeczy naobiecywał Nam producent na opakowaniu, ale też dużo potrafił dać od siebie.
Kosmetyk jest przeznaczony do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii, czyli innymi słowy - dla mojej skóry. Ogromnym plusem jest to, że faktycznie nie uczula, ani nie podrażnia.
Przyjemny i wyczuwalny(!!) jest również efekt przyjemnego chłodzenia, który ustępuje już po jakiś kilku minutach. Więc przez to, że nie jest przesadnie długi, jest świetny i odprężające nasze ciało, jeżeli wcześniej mieliśmy jakiś wysiłek fizyczny.

Sami widzicie u góry jak kosmetyk powinien działać i w sumie - jak działa.
Najważniejszą kwestią wg. mnie jest to, że serum powinno używać się po wysiłku fizycznym i wtedy możemy zobaczyć najlepsze rezultaty na naszym ciele.
Serum działa w taki sposób, że wnika głęboko pod naszą skórę, do tkanki tłuszczowej i "pomaga" jej się spalać, przez co nasza sylwetka staje się smuklejsza i bardziej jędrna.
Produkt jest bardzo wydajny, ponieważ stosuje się go tylko na wybrane partie ciała, które chcemy wyszczuplić i ujędrnić (u mnie: uda, brzuch, pośladki, biodra). 
Konsystencja jest bardzo zwarta, ale mimo to serum idealnie rozciera się na skórze i bardzo szybko wchłania chłodząc nasze ciało.
Zapach jest (o dziwo) bardzo przyjemny. Bardzo mentolowy, ale połączony z nutą cytrusową. Orzeźwia i pobudza nasze zmysły. Mi bardzo przypadł do gustu, mogła bym go cały czas wąchać. Na całe szczęście nie jest duszący jak inne tego rodzaju preparaty.
Co do skutków to z czystym sercem mogę powiedzieć, że zauważyłam, że moja sylwetka jest bardziej smukła, brzuch bardziej płaski a uda mniej sflaczałe. Dodam, że serum stosuję po każdym wieczornym bieganiu, możliwe, że stąd są rezultaty również. Ale nie da się ukryć, że serum bardzo pomogło mi spalić troszkę tłuszczyku i pozbyć się niepotrzebnych centymetrów w talii.
Zachwyciło mnie również ujędrnienie, jakie daje ten preparat. Skóra jest napięta, a w dodatku gładziutka i pachnąca.
Cena jest dość niska, jak na tak świetne działanie, więc polecam.

Masa: 250ml
Cena: 18,99zł

Zalety:
+wyszczupla (wraz z aktywnością ruchową oczywiście - cudów nie ma;))
+ujędrnia i wygładza
+nawilża
+genialnie pachnie
+jest wydajne
+nie lepi się, dobrze się wchłania
+uczucie mrowienia

Wady:
- nie zauważyłam

Ocena ogólna 10/10 - czyli podbiło moje serce!

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*