środa, 31 października 2012

MiniMax Quick & Dry, lakier do paznokci od Eveline Cosmetics.

Dziś już jestem w stanie napisać recenzję dwóch kolorków lakierów do paznokci od firmy Eveline Cosmetics. Z serią "MiniMax" miałam do czynienia pierwszy raz, ale na pewno nie ostatni. Posiadam dwa kolorki, nr. 495 (czyli nude) oraz nr. 428 (czyli krwista, głęboka czerwień). Czy jestem z nich zadowolona? Jak najbardziej. Pierwszy kolor stał się ulubieńcem wśród mojej lakierowej kolekcji. Dlaczego? O tym w "czytaj dalej" :)
od lewej: nr. 495, nr. 428
Buteleczka jest bardzo malutka, zgrabna i wygodnie się ją trzyma w ręce. Numery kolorów są wypisane na przodzie lakierów, przez co szybko i prosto możemy kupić upatrzony wcześniej lakier.
Nr. 495
Nr. 428

Jak u góry widać, pędzelek jest dość krótki, przez co bardzo łatwo i przyjemnie maluje się nim paznokcie. Aplikator jest dość szeroki, dzięki czemu za jednym pociągnięciem jesteśmy w stanie pomalować całą płytkę paznokcia. Nabiera idealną ilość lakieru, dzięki czemu płyn nie rozlewa się po skórkach i nie brudzi.
Moje pazurki nie są może piękne, ale kolor lakieru ukazany jest tu idealnie. To nr. 495, czyli nude.
Tutaj pomalowany tylko jeden paluszek, ale kolor jak widać. Jest to nr. 428, czyli głęboka, krwista czerwień.

Kolory jak widać, są bardzo ładne, a co najważniejsze - najmodniejsze w tym sezonie. Pierwszy kolor pasuje do wszystkiego, jest bardzo elegancki, kobiecy i uniwersalny. Jestem nim na prawdę oczarowana.
Kolor drugi, czyli krwista czerwień, jest bardzo klasyczny, ostry i odważny. Uwielbiam malować nim paznokcie na jakieś większe wyjścia, ale również na powszedni dzień, by sprawić sobie przyjemność:)

Co do jakości lakierów, to jest zniewalająca. Lakier utrzymuje się bardzo długo ( pierwsze zdjęcie - 4 dni na paznokciach), nie odpryskuje, nie ściera się. Jedna warstwa wystarczy, by dokładnie pokryć całą płytkę, a lakier nie zostawia żadnych smug, ani zacieków.
Lakier schnie bardzo szybko, wręcz w tempie ekspresowym. Efekt na paznokciach jest dość szklany, ślicznie lśni i się mieni, a ja uwielbiam taki efekt.
Cena jest bardzo niska, zważywszy na taką trwałość, kolory i dostępność lakierów. Ja serdecznie polecam, jestem nimi zachwycona!

Masa: 5ml
Cena: 5zł (!!)

Zalety:
+trwały
+nie odpryskuje
+nie leje się po skórkach
+ładnie lśni
+bardzo szybko zchnie
+jedna warstwa wystarczy
+duża gama kolorów
+zniewalająco niska cena!

Wady:
- nie posiada!

Ocena ogólna: 10/10



2 komentarze:

  1. Podoba mi się ta czerwień, typowa klasyka :)
    Jutro jak wszystko ogarnę zgłoszę się do Ciebie na rozdanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe będę bardzo zadowolona, ponieważ na razie mam 0 zgłoszeń;P myślałam, że będzie TROCHĘ lepiej, ale cóż :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*