wtorek, 9 października 2012

BioHyaluron4D - mleczko do ciała ujędrniająco-wygładzające od Eveline Cosmetics

Pod nóż idzie dziś mleczko do ciała od Eveline Cosmetics. Ma ono za zadanie maksymalnie ujędrnić i wygładzić moje ciało. Opinia będzie jak najbardziej pozytywna, ale więcej szczegółów znajdziecie dalej.

Mleczko ma duże, smukłe i poręczne opakowanie z "zatrzaskiem" do zamykania. Bardzo fajny patent, ponieważ łatwo się go otwiera i zamyka nawet jak się ma tłuste ręce. Szczelne zamknięcie sprawia, że możemy być pewni, że produkt nam się nie rozleje po kosmetyczce.
Jak u góry widać, mleczko ma za zadanie ujędrnić, napiąć, wygładzić i nawilżyć naszą wrażliwą, suchą i pozbawioną jędrności skórę.
Ogromnym plusem jest to, że mleczko nie posiada alergenów, czyli innymi słowy nie uczula ani nie podrażnia. Mogą stosować go osoby o skórze alergicznej (m.in. ja).
Skóra, dzięki zawartemu w produkcie składnikom, ma być dogłębnie nawilżona aż do 48h!

 Producent bardzo dużo nam obiecuje na opakowaniu, m.in to, że już po 7 dniach stosowania skóra będzie bardziej ujędrniona, napięta i wygładzona. Ciężko w to uwierzyć, prawda? Ja też byłam bardzo sceptycznie do niego nastawiona, ale... Okazało się, że niepotrzebnie, ale o tym troszkę dalej... :)
Konsystencja, jak widać, jest dość zwarta ale też śliska, czyli idealna. Jest bardzo lekka, puszysta. Preparat łatwo rozetrzeć na skórze i bardzo szybko się wchłania. Nie plami ubrań, co jest częstą przypadłością tego typu produktów.
Ogromnym plusem jest zapach, który bardzo przypadł mi do gustu. Mogła bym rzec, że jest obłędny. Bardzo kwiatowy, delikatny, subtelny, nie drażniący nosa.
Wcieram je 2 razy dziennie, zgodnie z zaleceniami producenta i śmiało mogę powiedzieć, że widzę ogromne rezultaty związane z jędrnością mojej skóry! Po odchudzaniu moje ciało straciło całą swoją witalność, aż na pomoc przybiegło mi to mleczko.
Genialnie ujędrnia, wygładza, a co najważniejsze dogłębnie nawilża moją suchą skórę, nie powodując żadnych zmian alergicznych. Największe ujędrnienie zauważyłam na piersiach, pośladkach i udach, czyli w tych miejscach, gdzie borykam się z zwiotczałą skórą.
Jest bardzo wydajne, stosuję już ponad 2 tygodnie, a nie ubyła go nawet jeszcze połowa.
Jak dla mnie - świetny produkt, godny polecenia!

Masa: 300ml
Cena: ok.12zł

Zalety:
+ujędrnia i napina
+wygładza i dogłębnie nawilża
+szybko się wchłania
+genialnie pachnie
+jest tani
+nie uczula ani nie podrażnia

Wady:
-nie zauważyłam.

Ocena ogólna : 10/10



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*