niedziela, 28 października 2012

BioHylauron4D, mleczko do ciała odżywczo-regenerujące SOS + 5% Urea od Eveline Cosmetics.

To jest już drugie mleczko z tej serii serii BioHylauron4D od Eveline Cosmetics, które posiadam w swojej łazience. I znów podbiło moje serce, właściwościami, ceną, opakowaniem i dogłębnym nawilżeniem. Jest świetne dla mojej bardzo suchej skóry i idealnie radzi sobie z nawilżeniem jej. O szerszej gamie właściwości troszkę dalej, a więc zapraszam do czytania:)
Opakowanie jest duże, standardowe dla tej serii mleczek. Mieści ono aż 300ml produktu. Wygodnie się je trzyma w rękach, ponieważ jest bardzo smukłe i idealnie wyprofilowanie do dłoni. Plusem jest też to, że posiada wyżłobienie na palca, dzięki czemu łatwo się je otwiera nawet, jak się ma nakremowane dłonie.
I znów producent dużo obiecuje nam na opakowaniu, ale na całe szczęście - równie wiele daje. Nie mam żadnych zastrzeżeń, co do działania mleczka.
Jak zwykle Eveline opisuje na opakowaniu jak dane składniki oddziałują na naszą skórę ciała. Już wielokrotnie wspominałam, że jest to dla mnie bardzo pomocna informacja przy wyborze idealnego kosmetyku.
Po powiększeniu widać bardzo liczne składniki, które osobiście dla mnie są... czarną magią :) Ale może Wam one coś powiedzą.
Otwór, jak widać, jest mały, dzięki czemu wyciskamy idealną ilość mleczka.
Zapach jest dość specyficzny, ale ładny, gdy się do niego przyzwyczai. Jest intensywny, dość kremowy i kwiatowy. Gdy troszkę wywietrzeje na skórze, staje się bardzo subtelny i piękny.
Konsystencja jest gęsta, bardzo kremowa. Idealnie się rozsmarowuje na skórze, ponieważ się roztapia pod wpływem jej ciepła. Maksymalnie szybko się wchłania, i zostawia ładną poświatę na skórze ( nie jest to tłusty film!). Nie pozostawia tłustych plam ani nie lepi się. Nie uczula, nie podrażnia. Świetnie sobie radzi z nierównościami, które idealnie wygładza i zostawia skórę cudownie miękką i gładziutką.
Podoba mi się to, jak mleczko dogłębnie nawilża moją suchą skórę. Nie ma mowy teraz o nalocie z martwego naskórka, czy krostkach, czy jak ktoś woli - potówkach. Nie posiada alergenów, co jest ogromnym plusem przy mojej alergicznej skórze.
Jak najbardziej polecam, jak dla mnie jest świetne!

Masa: 300ml
Cena: 12 zł

Zalety:
+świetnie nawilża
+wygładza
+szybko się wchłania
+wydajne
+brak alergenów
+nie lepi się, nie pozostawia tłustych plam, nie roluje się

Wady:
-dość ostry zapach, ale szybko idzie się do niego przyzwyczaić

Ocena ogólna: 9,5/10



1 komentarz:

  1. Eveline mnie nigdy nie zawodzi :) lubie ze względu na działanie i na cenę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*