niedziela, 28 października 2012

Fresh&Soft, matujący krem nawilżający od Eveline Cosmetics.

Kremy do twarzy od Eveline Cosmetics są mi znane już od dawna. I ten, jak każdy poprzedni, sprawdził się bardzo dobrze. Moja cera toleruje tylko kremy matujące, ponieważ po każdych innych bardzo się świeci. Zaintrygowało mnie to, że krem nie tylko matuje, ale również nawilża. Czy moja skóra się z nim zaprzyjaźniła? O tym w "Czytaj dalej" :)

Opakowanie jest bardzo ładne. W środku kartonika znajduje się bardzo leciutki, plastikowy słoiczek z grubym wiekiem do odkręcania.

Producent na opakowaniu obiecuje nam wiele, ale na całe szczęście - wszystko się sprawdza.
Lubię, gdy na opakowaniu mam wypisane, jak dane składniki oddziałują na moją skórę twarzy. Jest to dla mnie przydatna informacja i bardzo pomaga w wyborze idealnego kosmetyku.
Słoiczek jest leciutki, ale bardzo pojemny. Mieści bowiem aż 50ml kremu. Jak widać na zdjęciu, krem posiada folie ochronną, co jest ogromnym plusem, ponieważ mamy pewność, że kosmetyk nie był "próbowany" przez inne panie w drogerii ( co jest bardzo częstym zjawiskiem;/)
Powyżej widać, że krem jest bardzo, bardzo gęsty. Ale to jest mylne spostrzeżenie, ponieważ konsystencja jest.. dziwna. W słoiczku gęsta, a jak wsadzi się palec, by nabrać kremu, jest już rzadsza. Rozpływa się pod wpływem ciepła naszej skóry, przez co bardzo dobrze rozsmarowuje się na skórze. Błyskawicznie się wchłania, nie pozostawiając tłustego filmu na twarzy. Plusem jest też to, że nie roluje się na twarzy. Daje wrażenie nałożenia zimnego okładu. Świetnie odpręża cerę. Nie powoduje reakcji alergicznych.
Kremik jest bardzo lekki i puszysty, dzięki czemu mała ilość starcza, by wysmarować całą skórę twarzy. Zapach jest bardzo piękny, kwiatowy, kobiecy i delikatny. Bardzo przypadł mi do gustu.
Krem stosuję 2 razy dziennie, na noc, po zmyciu makijażu i rano, jako baza pod make-up. Idealnie się do tego sprawdza, ponieważ genialnie matuje i wygładza. Dzięki niemu nie muszę się martwić, że w środku dnia zacznę się świecić. Moja skóra jest teraz nie tylko matowa, ale również dogłębnie nawilżona i delikatna.
Nie wychodzą po nim żadne "niespodzianki" i jest bardzo bezpieczny i delikatny, nawet jak się ma skórę tłustą i trądzikową.
Serdecznie polecam tym bardziej, że cena jest zniewalająco niska, jak na taką jakość, wydajność i działanie.

Masa: 50ml
Cena: 13zł

Zalety:
+długotrwale matuje
+dogłębnie nawilża
+wygładza
+zmiękcza skórę
+szybko się wchłania
+nie roluje się ani nie lepi
+wydajny
+nie pozostawia tłustego filmu
+tani

Wady:
-nie posiada!

Ocena ogólna: 10/10!





1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*