środa, 24 października 2012

Blizna tu, blizna tam... Czas coś z tym zrobić!

No to... Czas zwalczyć blizny, których mam wieeele. Największą mam na ramieniu i na podbrzuszu - ta druga jest wynikiem wycinania wyrostka robaczkowego kilka lat temu. Blizna nie jest jakaś duża, ale bardzo przeszkadza jeżeli chce się założyć strój kąpielowy... A więc - postanowiłam coś z tym zrobić.
Maść Konopna marki CutisHelp, jest preparatem wielozadaniowym. Na jakie dolegliwości działa? O tym w "Czytaj dalej" :)
Maść Konopną stosuje się do:
*pielęgnacji skóry z powikłaniami związanymi z :
  **odleżynami
  **odparzeniami
  **odmrożeniami
  **innymi uszkodzeniami ( w tym - blizny)

Mam nadzieję, że uratuje mój biedny brzuszek przed tą okropną blizną :( Stosować będę ją również na moim chłopaku, który ostatnio doznał okropnej blizny na czole. Mam nadzieję, że w zadziała :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*