piątek, 26 października 2012

Art Scenic, korektor do brwi od Eveline Cosmetics, czyli odkrycie roku 2012!

Pierwszy raz w swoim życiu miałam, a raczej mam styczność z takim czymś jak korektor do brwi. Owszem, kredki, cienie - to tak, ale korektor? Zaintrygowało mnie to i bardzo chciałam wypróbować. I tak się stało. Dziś już wiem, jak wiele traciłam nie znając tego genialnego kosmetyku. 3w1 - przyciemnia, nabłyszcza i optycznie reguluje brwi. Cudo, prawda? Od dziś korektor jest moją domową, osobistą kosmetyczką:D Posiadam produkt w kolorze czarnym i brązowym, ale jednak czarny jest znacznie częściej przeze mnie używany. Efekty końcowe i moje dalsze spostrzeżenia znajdziecie klikając "czytaj dalej" :D




Opakowanie jest bardzo ładne, mogła bym rzec, że profesjonalne. Kolorystyka podobna jak przy pudrze, czyli czarny połączony z blaskiem złota. Wygodnie się go trzyma, łudząco przypomina tusz do rzęs ( nawet aplikatorem).

Przy lepszym oświetleniu, idealnie widać kolor czarny i brązowy, niestety mój aparat dziś ze mną nie współpracował, przez co nie mogłam uzyskać efektu, jaki chciałam.
Co do aplikatora, to bardzo przypomina szczoteczkę tuszu o wielu, dość sztywnych włosiach. Najbardziej zszokowało mnie to, że nawet jak przydusi się aplikator do skóry, on jej nie brudzi! Farbuje tylko włoski brwi i to bardzo naturalnie. Nie ma przerysowanego efektu, mogła bym nawet powiedzieć, że taki efekt jest niemożliwy do osiągnięcia. 
Kolory spróbowałam odcisnąć na kartce (swoją drogą było to bardzo trudne:P). Dokładnie widać, jak kolory się prezentują. Brązowy jest ciemny, ale stonowany, a czarny, jest mocny, ale idealnie się wtapia we włoski.
Konsystencja jest dość dziwna, ponieważ bardzo żelowa i zimna. Po nałożeniu na brwi mamy uczucie chłodu. Sprawia, że nakładanie korektora na brwi jest dziecinnie proste, szybkie i bardzo efektowne.

Posiadam ciemne brwi, więc efekt brązowego korektora jest u mnie mało widoczny, ale jednak jest różnica. Lewa brew - czarny.
Prawa brew - brązowy.
Korektor świetnie przyciemnia i wypełnia brwi. Genialnie nabłyszcza, przez co wyglądamy jak byśmy wyszły świeżo od kosmetyczki. Optycznie reguluje i układa. Łuk brwiowy nabiera świetnego kształtu.
Produkt jest bardzo wydajny, ponieważ wystarczy raz przejechać po brwiach, a już możemy dostrzec jego działanie. Jest bardzo trwały, wystarczy raz na dobę posmarować nim brwi i efekt jest widoczny cały dzień. Plusem jest też to, że nie skleja brwi.
Cena jest bardzo niska, co jest jego kolejną zaletą.

Cena: 11zł

Zalety:
+pięknie wypełnia
+nabłyszcza
+optycznie reguluje brwi
+łatwa aplikacja
+żelowa konsystencja
+bardzo trwały
+nie skleja włosków
+niska cena

Wady:
-nie zauważyłam.

Ocena ogólna: 10/10

1 komentarz:

  1. super! muszę dorwac brazowy:) mam czarne brwi i pasowaloby je jakos minimalnie dopasowac do wlosow i przerobic na lekki braz. Jak uzyskam efekt jak u Ciebie bede happy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*