piątek, 19 października 2012

Just Epil Sensitiv - nawilżający krem do depilacji skóry wrażliwej od Eveline Cosmetics.


Nigdy wcześniej nie miałam styczności z produktami tego typu. Just Epil Sensitiv, jest pierwszym kremem do depilacji jaki miałam okazję używać. Skierowany do skóry wrażliwej, czyli dla mojej - również alergicznej. Jest to kolejny produkt od Eveline Cosmetics, który mnie nie zawiódł.
Kartonowe opakowanie mieści w sobie dość dużą, ale bardzo miękką tubę i idealnie wyprofilowaną łopatkę. Tubka, jak już wcześniej pisałam, jest bardzo miękka, dzięki czemu możemy prosto i bez męczarni wycisnąć krem nawet, jak mamy już mokre dłonie.
2x więcej nawilżenia - brzmi imponująco. Krem jest świetną alternatywą dla kobiet posiadających suchą i alergiczną skórę.
Sposób użycia: nakłada się dość grubą warstwę kremu na nogi i odczekuje od 5 do 10 minut. Sprawdzamy na kawałku, czy już włoski swobodnie schodzą. Jeśli tak, możemy rozpocząć depilację.
W opakowaniu zapach prezentował się nawet dobrze. Bardzo delikatnie, subtelnie i aloesowo. Ale jak już nałożyłam go na nogi, i odczekałam 5-7min. powstał okropny zapach, który unosił się po całej łazience. Z tego co wiem, to ogólna wada produktowa. Chyba nie ma kremu do depilacji, który by ładnie pachniał.


Konsystencja jest bardzo gęsta, ale idealnie rozprowadza się na skórze. Odwrotna strona łopatki jest ślizga, przez co ułatwia nam nakładanie produktu.
Łopatka jest genialna. Nie podrażnia skóry, nie powoduje takich czerwonych kresek na nogach. Nie powoduje czerwonych krostek. Jest idealnie ostra i świetnie ściąga włoski z nóg, czy pach.
 Preparat nakładam na nogi i pachy. Po nim są idealnie wydepilowane, a co najlepsze - efekt gładkiej skóry trwa do 2-3 dni (czyli o wiele dłużej, niż w zwykłym goleniu maszynką).
Ucieszyło mnie to, że preparat mnie nie uczulił, ani nie wysuszył skóry. Wręcz przeciwnie, nie było potrzeby nakładania balsamu, ponieważ ciało po tym kremie było nawilżone.
Produkt godny polecenia.

Masa: 125ml
Cena: ok.10zł

Zalety:
+długotrwały efekt wydepilowanych i gładkich nóg
+nawilżenie
+nie podrażnia
+nie uczula
+tani

Wady:
-okropny smrodek, ale o ogólna wada produktowa.

Ocena ogólna: 9/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*