niedziela, 7 października 2012

Colour Elixir Lipstick od Max Factor

Chcę Wam opisać jedną pomadkę z serii Colour Elixir Lipstick od Max Factor. To cudo w genialnym, złotym opakowaniu miało zapewnić moim ustom głębie koloru i dogłębnie je nawilżyć już w 7 dni. Moje refleksje znajdziecie co do niej znajdziecie dalej.


DSCN7972.JPG




Opakowanie jak widać - genialne. Złote (nie żółte!), nietuzinkowe i piękne. Już jak zobaczyłam ją w drogerii, poczułam, że muszę ją mieć.

DSCN7532.JPG

Mój kolorek to Pink Brandy nr. 825. Odznacza się on bardzo dziwnym kolorem, który idealnie pasuje do mojej urody. Połączenie ostrej czerwieni z ciepłym różem, które na ustach wtapia się i zamienia w delikatny róż.

DSCN7976.JPG


W pudełku szminka prezentuje się całkiem inaczej niż w użytkowaniu. W opakowaniu - czerwona, na ustach - delikatny róż połączony z odrobiną czerwieni. Oryginalnie, ale zachwycająco.

DSCN7978.JPG


Na pewno ogromnym plusem jest pudełeczko, w którym widać nasze odbicie, przez co możemy pomalować się gdziekolwiek jesteśmy ( a przecież nie każda z nas nosi lustereczko ze sobą - bynajmniej ja nie mam takiego nawyku).

DSCN7988.JPG


Górna część - usta wymalowane Pink Brandy od Max Factor
Dolna część - moje naturalne usta, bez niczego

Jak widać na pierwszy rzut oka, szminka powiększa, uwydatnia nasze usta. Sprawia, że optycznie stają się większe i bardziej pełne. Kolor wtapia się w usta, przez co nie widać nierówności, które są na nich widoczne. Usta pięknie się świecą i są maksymalnie nawilżone. Kolor nie jest nachalny, wtapia się dając codzienny, niezbyt intensywny efekt. Ale malując dwoma warstwami i iskrzącym się błyszczykiem jesteśmy w stanie uzyskać wieczorowe, teatralne usta. Czyli taka szminka 2w1.
Może nawet mogła bym rzec, że 3w1 ponieważ faktycznie działa jak balsam na moje spierzchnięte usta. Po 7 dniach nie mam suchych skórek na ustach ani nie są one popękane.

Szminka jest bardzo trwała, nie ściera się podczas jedzenia czy picia. Nie roluje się w kącikach, nie klei się - jest niewyczuwalna.

Niestety, jedynym minusem może być dość wysoka cena, ale szminka jest bardzo wydajna, używam jej od jakiegoś czasu i prawie nic nie zniknęło. Jestem pewna, że sięgnę jeszcze po drugi kolorek, który już mam na oku - Burnt Caramel 745.

Masa: 4g
Cena: ok.45zł
Zalety:
+piękny kolor
+można uzyskać delikatny i mocny efekt
+wypełnia i optycznie powiększa usta
+wtapia się
+długo się trzyma
+świetnie nawilża
+nie podkreśla suchych skórek
+nie roluje się w kącikach

Wady:
- cena
Ocena ogólna: 9,9/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*