poniedziałek, 8 października 2012

Bio Hyaluron 4D Pro-Young, chłodzący krem-żel 3w1 - Efekt matujacy - od Eveline Cosmetics

Chcę Wam dziś przybliżyć sylwetkę jednego z najlepszych kremów matujących jakie miałam okazję używać. Jest to bowiem Bio  Hyaluron 4D, krem matujący od Eveline Cosmetics.



Przód:


Krem jest w bardzo ładnym, lśniącym, błękitnym opakowaniu. Na jego bokach są wypisane dokładnie wszystkie interesujące nas dane, które ważne są podczas wyboru jakiegoś produktu.

Składniki, które są zawarte w produkcie, opisane są bardzo szczegółowo. Każde ze składników ma swoje przeznaczenie i działanie, jakie ma wykonać na naszej skórze.
Krem dla skóry młodej, przeznaczony od 10 roku życia wzwyż. 3w1, czyli matuje, nawilża i odżywia. Zastanawiacie się pewnie, czy spełnia swoje zadanie? Śmiało mogę powiedzieć: TAK. Spełnia swoje trzy kryteria, a nawet więcej! Ale o działaniu troszeczkę później, na razie sama teoria:)

Opakowanie, jak u góry widać, jest bardzo zgrabne i ładne. Idealnie prezentuje się na półce w mojej łazience. Srebrny pasek dodaje jeszcze więcej uroku. 
Słoiczek jest w czystych, świeżych kolorach. 
Wieczko jest bardzo grube i idealnie zamyka słoiczek, przez co mamy pewność, że krem nie wyleci nam z opakowania, nawet jeśli mamy go w torebce. 
Zapach kremu jest zniewalający - cytrusowy, delikatny, bardzo kobiecy. Nie drażni nosa, a wręcz przeciwnie - bardzo relaksuje i koi zmysły. 
Konsystencja, jak widać jest w miarę gęsta, ale za to bardzo śliska i idealnie wchłania się w skórę. Faktycznie, krem ma coś w sobie, co przypomina troszkę żel. Jest bardzo zimny i po nałożeniu na twarz daje wrażenie zimnego kompresu. Faktycznie, wyczuwalny jest ten efekt chłodzenia na twarzy.
Skóra po wchłonięciu kremu staje się bardzo jędrna i naprężona. Bardzo wygładzona - wręcz mogła bym rzec, że idealnie gładka.
Bałam się, że krem nie będzie dobrze matował, ale na całe szczęście się myliłam. Efekt zmatowienia trwa nawet cały dzień! Mam tłustą cerę, a mimo to strefa "T" cały czas jest idealnie matowa.

Skóra wygląda na oczyszczoną i witalną. Krem poprawia kondycję i koloryt cery.

Cena jest śmiesznie niska, jak na takie działanie i taką wydajność. Jedno zagarnięcie ze słoiczka i możemy wysmarować całą twarz.
Jest wiele wariantów kremu, głównym kryterium jest wiek. Każda kobieta może więc wybrać idealny dla siebie produkt z tej serii od Eveline. 

Jak dla mnie - krem idealny. Lepszego nigdy nie miałam i nie wiem czy mieć będę. Szczerze polecam!

Masa: 50ml
Cena: ok.18zł
Zalety:
+matuje
+wygładza
+ujędrnia
+poprawia koloryt
+jest tani
Wady:
-nie zauważyłam

Ocena ogólna: 10/10




2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*