środa, 31 października 2012

Zaczynamy testowanie najbardziej wyczekiwanej nowości na rynku: Szminka Rouge Edition od Bourjois!

Posiadam kolorek 04 Rose tweed. Jest to bardzo, bardzo delikatny brązowy róż, który w opakowaniu wygląda o wiele ciemniej, niż na ustach. Jest bardzo naturalny, subtelny i kobiecy. Bardzo pasuje do moich ust, świetnie je wypełnia i optycznie powiększa.
Więcej zdjęć i wstępnych informacji w "czytaj dalej" :)



Od producenta:
"ROUGE EDITION to nowa koncepcja blasku! ¼ipigmentów zawiera cząsteczki odbijające światło. Wibrujące kolory zapewniając perfekcyjnie krycie i blask.
ROUGE EDITION jest zadziwiająco gładka, wzbogacona o wyciąg z płatków orchidei; idealnie się rozprowadza i zapewnia komfort aplikacji.
ROUGE EDITION - 16 ODCIENI PROSTO Z WYBIEGU!
Najmodniejsze odcienie dla każdej kobiety w 3 grupach kolorystycznych dopasowanych do różnych upodobań!" zaczerpnięte ze strony: avanti24.pl

Ode mnie:
Oj taaak, ta pomadka ma w sobie tyle szyku i luksusu, że chciało by się mieć ją cały czas na ustach... Mam wręcz wrażenie, że z nią czuję się pewniej, można nawet rzec - jak milion dolarów.

Mój kolor to 04 Rose tweed.
Producent o nim:
"04 ROSE TWEED Naturalny efekt uzyskany dzięki eleganckiej barwie drzewa różanego. Must have dla każdego." zaczerpnięte ze strony avanti24.pl

Ode mnie:
Kolor jest bardzo delikatny, różowy. Idealnie wtapia się w usta i dodaje makijażowi smaku. Jakość jest tak zniewalająca, że mam ochotę kupić inną z tej serii, Orange Pop!

Więcej o pomadce za jakiś czas, jak troszkę dokładniej przetestuję :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*