czwartek, 18 października 2012

Żel antybakteryjny do mycia rąk bez wody od Skarbu Matki.

To nie jest mój pierwszy tego typu produkt. Ten żel antybakteryjny wyprodukowała firma Skarb Matki i skierowała go do dzieci. Ale to ja postanowiłam go pierwsza przetestować. Teraz już się z nim nie rozstaje, stał się przyjacielem moich dłoni. Chcecie wiedzieć o nim więcej? Zapraszam do kliknięcia "czytam dalej" :)
Buteleczka jak widać, jest bardzo mała i posiada uroczą grafikę ośmiorniczki, a za nią kolorowa rafa koralowa. Szata graficzna podbiła wręcz moje serce.
Poręczne, niewielkie opakowanie mieści się do torby, plecaka. Możemy, a raczej musimy mieć go zawsze przy sobie. Pudrowo-różowy kolor zakrętki jest wizualnym atutem.
Skład widać u góry.
Produkt jest niezwykle delikatny dla skóry, nie wysusza jej. Jest to ogromny plus, ponieważ niektóre takie rzeczy, ale skierowane dla osób dorosłych, okropnie wysuszają skórę na dłoniach oraz skórki wokół paznokci. Tutaj nic takiego nie zauważyłam. Pielęgnuje skórę dłoni, a jednocześnie świetnie ją oczyszcza.
Otworek jest malutki, więc wylewa na nasze dłonie idealną ilość płynu.
Konsystencja jest żelowa, ale w zetknięciu z ciepłem naszej skóry, rozpuszcza się i momentalnie wchłania. Skóra na dłoniach nie lepi się, ale jest nawilżona i bardzo delikatna.
Idealnie oczyszcza i usuwa bakterię z naszych dłoni. Produkt niezastąpiony jest gdy nie mamy dostępu do mydła i wody. Kiedy jesteśmy np. gdzieś na mieście, a chcemy coś zjeść. Wtedy odkażamy ręce i bez problemu.
Zdziwił mnie bardzo zapach. Jest taki.. delikatny i dziecięcy. Nie przypomina zapachem produktów tego typu. Nie śmierdzi alkoholem, tylko subtelnie, może nawet trochę kwiatowo. Po wchłonięciu ręce pachną cudownie, świeżo. Woń utrzymuje się bardzo długo, do kolejnego mycia/wcierania.

Jest bardzo wydajny, jedna kropelka żelu zmienia się w dużą ilość płynu. Troszkę rozgrzewa ręce i daje im przyjemne ciepełko.

Produkt jest świetny, zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych. Ja jestem jak najbardziej za!

Masa:80ml
Cena: ok.9zł

Zalety:
+dość ładny zaach który długo się utrzymuje
+dobrze odkaża
+nie wysusza
+nie uczula, nie podrażnia
+bardzo wydajny
+tani

Wady:
-nie ma

Ocena ogólna: 9,5/10


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*