środa, 24 października 2012

Rozpoczynam testowanie Wibo:)

Zaczynam testować mój wymarzony zestaw od Wibo, którego nie mogłam się doczekać. W skład wchodzi: *Mascara Growing Lashes* *eye-liner czarny* *podkład rozświetlający Illuminating 01 porcelana* *8 lakierów Lovely z serii Must Have: 4 Naturalist, 4 Optymistic*. Szczegóły dalej! :)
Już niebawem recenzja powyższych kosmetyków, ale chcę je Wam trochę "przybliżyć" :)

Oto podkład, eye-liner i tusz do rzęs:

Jednym zdaniem:
- eye liner - łatwy do aplikacji pędzelek i głęęęboka czerń (aż byłam w szoku!).
- podkład -ładny kolor, wtapia się w skórę
- tusz do rzęs - ciekawa szczoteczka, nadaje głęboką czerń

Optymistic: genialne, żywe kolorki z mieniącym się złotem.


Naturalist: delikatne, aczkolwiek stanowcze kolory, również mieniące się złotem. Idealne na jesień/zimę.

Jesteście ciekawi dłuższych recenzji? Już niebawem ich znajdziecie, obserwujcie mojego bloga!:) Pozdrawiam:)

2 komentarze:

  1. jestem ciekawa lubię wibo
    i zapraszam na mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo będę recenzować :)
      masz świetnego bloga, dodaję do obserwowanych:)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*