środa, 24 października 2012

Testowanie Eveline oficjalnie ogłaszam za rozpoczęte!:)

No.. To kolejny raz kosmetyki Eveline "zapukały" do moich drzwi:) Nic dziwnego, przecież one są po prostu świetne:) Rozpoczynam testowanie kolejnych kosmetyków, zarówno kolorowych jak i pielęgnacyjnych. Szczegółów dowiecie się w "czytaj dalej" - zapraszam!:)




Kosmetyki, kosmetyki, która z Nas ich nie uwielbia...
 Ja niestety (albo stety, zależy;)) jestem od nich uzależniona. Uwielbiam odkrywać nowości, przeceny... Drogeria to mój drugi dom;) I ogromnie się ciesze, kiedy mogę testować kolejne produkty, z którymi wcześniej nie miałam styczności. No, a więc do rzeczy.

Recenzje tych oto kosmetyków, pojawią się w najbliższym czasie.
Pielęgnacja:
*Bio Hyaluron4D, Płyn micelarny oczyszczający, 3w1 dla skóry tłustej i mieszanej
*Bio Hyaluron4D, Mleczko do ciała odżywczo-regenerujące SOS, + 5% Urea
*Fresh&Soft, Matujący krem nawilżający na dzień i na noc

Kolorówka:
*Art Scenic, Korektor do brwi 3w1 BROWN
*Art Scenic, Korektor do brwi 3w1 BLACK
*Celebrities Beauty, Puder mineralny matująco-wygładzający 21 IVORY
*Volume Celebrity, tusz do rzęs wydłużająco-pogrubiający i serum odbudowujące w jednym BLACK
*Mini Max, Lakiery do paznokci, (od lewej) nr. 428 i nr. 495

Imponujący zestaw, prawda? Myślę, że nie możecie doczekać się recenzji:) Już niedługo się za nią zabieram, bądźcie cierpliwi:)


1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*